Cursor hepsinden iyi bana göre. Bir kere ide konusunda tamamen rakipsiz. Yazılımdan anlıyorsan diğerleriyle mvp çıkar sonra cursor ile geliştir her şeyine hakim hissettiriyor. ama auto moduna da limit koydukları için mecbur alternatifleri denemek zorunda kaldım. Codex’e karşı ön yargılarım vardı onu kırdım gayet başarılı bence. Claude overrated olmasa da abartıldığı kadar değil kesinlikle.