Anket Codex mi Claude Code mu?
Toplam Katılımcı Sayısı: 83
Codex mi Claude Code mu?
Codex
%31,33 (26 Oy)
Claude Code
%68,67 (57 Oy)
  • 24-06-2026, 19:37:08
    #10
    Claude bu piyasanın tartışmasız lideridir.
  • 24-06-2026, 19:38:18
    #11
    Codex < claude
  • 24-06-2026, 19:41:36
    #12
    memobeyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memnun musunuz hocam, neden claude code yerine codex'i tercih ettiniz?
    1 ay 5x, 3 aydır 20X kullanıcısı olarak çok memnunum hocam. Claude tarafından bakarsak tek eksik tarafı çıplak promptla frontend kalitesi çok iyi değil. Onuda son gelen güncellemeler ile baya bir toparladılar.

    Goal (hedef) güncellemesi geldiğinden beri en çok kullanım yaptığım özelliği olabilir. Backend kalitesi tartışılamaz. Claude'den daha iyi performans alıyorum. Api ve websocket tarafında çok iyi özellikle.

    Mobilden codexsi kullanabilmek ekstra bir pozitiflik. Pc başında olmadığım zamanlar mobilden kod yazdırmaya devam edebiliyorum. Limitler konusunda çok bonkörler. Sürekli haftalık reset atıyorlar.

    SSH bağlantısı kurmadan bile vdsye bağlanıp işlem yapma potansiyeline sahip.

    Gpt 2.0 ile sınırsız görsel oluşturbiliyorsun codex içinde.

    Codex security ile lokal olarak kendi projelerinin güvenlik açıklarını kapattırabilirsin. Bir hacker gibi saldırı yapmasını isteyebilir, bulduğu açıkları fixlemesini sağlayabilirsin.

    Saymaya üşendiğim bir çok özelliği daha var. Saydıklarım en çok kullandıklarım.
  • 24-06-2026, 19:43:34
    #13
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay 5x, 3 aydır 20X kullanıcısı olarak çok memnunum hocam. Claude tarafından bakarsak tek eksik tarafı çıplak promptla frontend kalitesi çok iyi değil. Onuda son gelen güncellemeler ile baya bir toparladılar.

    Goal (hedef) güncellemesi geldiğinden beri en çok kullanım yaptığım özelliği olabilir. Backend kalitesi tartışılamaz. Claude'den daha iyi performans alıyorum. Api ve websocket tarafında çok iyi özellikle.

    Mobilden codexsi kullanabilmek ekstra bir pozitiflik. Pc başında olmadığım zamanlar mobilden kod yazdırmaya devam edebiliyorum. Limitler konusunda çok bonkörler. Sürekli haftalık reset atıyorlar.

    SSH bağlantısı kurmadan bile vdsye bağlanıp işlem yapma potansiyeline sahip.

    Gpt 2.0 ile sınırsız görsel oluşturbiliyorsun codex içinde.

    Codex security ile lokal olarak kendi projelerinin güvenlik açıklarını kapattırabilirsin. Bir hacker gibi saldırı yapmasını isteyebilir, bulduğu açıkları fixlemesini sağlayabilirsin.

    Saymaya üşendiğim bir çok özelliği daha var. Saydıklarım en çok kullandıklarım.
    Değerli yorumunuzu paylaştığınız için teşekkür ederim hocam, backend kalitesini bende çok beğendim.
  • 24-06-2026, 19:56:23
    #14
    VS Code da Github Copilot kullanıyorum
    Agent modeda Terchim genelde Sonnet 4.6 oluyor
    Ancak son zamanda kredi token vs. denilen maliyetleri çok arttı
    Yinede işimi çok hızlandırıyor düşünme süreci ve sorun çözmesi çok iyi Kod kaliteside fena değil
    Alternatif olarak GPT 5.4 ara sıra seçiyorum nadiren
  • 24-06-2026, 20:15:19
    #15
    Claude istediğim her şeyi bana verdiği için hiç codex kullanmadım doğrusu.
  • 24-06-2026, 20:43:58
    #16
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Codex 20X kullanıyorum Claude ile aynı ücrete sahip. Ucuz olan nedir hocam
    Kullandığınız 20x in limiti ile aynı paraya Claude api alırsanız muhtemelen 20-30 kat daha fazla limit alırsınız. Limit yetiyorsa size sorun yok
  • 24-06-2026, 22:31:28
    #17
    Claude öneririm
  • 24-06-2026, 23:34:01
    #18
    sailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığınız 20x in limiti ile aynı paraya Claude api alırsanız muhtemelen 20-30 kat daha fazla limit alırsınız. Limit yetiyorsa size sorun yok
    Kaynağınız nedir ? Codex 20x de limitin bittiğini görmüyorum bile. Bir proje için yüklediğim 300dolar bakiye su gibi eridi gitti.
    Api kullanımları günlük kullanım için tavsiye edilmez. Çok agresif kullanım sağlar.