Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Codex 20X kullanıyorum Claude ile aynı ücrete sahip. Ucuz olan nedir hocam
Kullandığınız 20x in limiti ile aynı paraya Claude api alırsanız muhtemelen 20-30 kat daha fazla limit alırsınız. Limit yetiyorsa size sorun yok