• Dün, 16:54:44
    #1
    2-3 pro hesabı açıp tek başımıza kullandığımızda Claude ban atıyor mu? Pro plandan 2 3 tane alıp kullanan var mı ?
  • Dün, 17:09:14
    #2
    okanaltun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 pro hesabı açıp tek başımıza kullandığımızda Claude ban atıyor mu? Pro plandan 2 3 tane alıp kullanan var mı ?
    Arkadaşım Free sürümde çoklu hesap kullandığı için ban yemişti. Ancak ücretli sürümde böyle bir sorun olacağını sanmıyorum. Sonuçta para karşılığı bir limit/hizmet alıyorsunuz. Bu şekilde kullanan da oldukça fazla kişi olduğunu tahmin ediyorum.
  • Dün, 17:20:53
    #3
    asedizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım Free sürümde çoklu hesap kullandığı için ban yemişti. Ancak ücretli sürümde böyle bir sorun olacağını sanmıyorum. Sonuçta para karşılığı bir limit/hizmet alıyorsunuz. Bu şekilde kullanan da oldukça fazla kişi olduğunu tahmin ediyorum.
    aynı pro hesaba 2. kişi girince bile oto ban atıyorlar.
  • Dün, 17:38:06
    #4
    okanaltun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı pro hesaba 2. kişi girince bile oto ban atıyorlar.
    Evet ama sizin dediğiniz hesap paylaşımına giriyor. Ben tek kişi çoklu hesap kullanımı olarak düşündüm.
  • Dün, 22:51:18
    #5
    Kurumsal PLUS
    Riskli