Claude Pro multi hesap hakkında sorum var
4
●206
- Dün, 17:09:14Arkadaşım Free sürümde çoklu hesap kullandığı için ban yemişti. Ancak ücretli sürümde böyle bir sorun olacağını sanmıyorum. Sonuçta para karşılığı bir limit/hizmet alıyorsunuz. Bu şekilde kullanan da oldukça fazla kişi olduğunu tahmin ediyorum.okanaltun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 17:20:53aynı pro hesaba 2. kişi girince bile oto ban atıyorlar.asedizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 17:38:06Evet ama sizin dediğiniz hesap paylaşımına giriyor. Ben tek kişi çoklu hesap kullanımı olarak düşündüm.okanaltun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
