Arkadaşım Free sürümde çoklu hesap kullandığı için ban yemişti. Ancak ücretli sürümde böyle bir sorun olacağını sanmıyorum. Sonuçta para karşılığı bir limit/hizmet alıyorsunuz. Bu şekilde kullanan da oldukça fazla kişi olduğunu tahmin ediyorum.
aynı pro hesaba 2. kişi girince bile oto ban atıyorlar.