okanaltun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 pro hesabı açıp tek başımıza kullandığımızda Claude ban atıyor mu? Pro plandan 2 3 tane alıp kullanan var mı ?
Arkadaşım Free sürümde çoklu hesap kullandığı için ban yemişti. Ancak ücretli sürümde böyle bir sorun olacağını sanmıyorum. Sonuçta para karşılığı bir limit/hizmet alıyorsunuz. Bu şekilde kullanan da oldukça fazla kişi olduğunu tahmin ediyorum.