• 24-06-2026, 12:02:08
    #1
    Merhabalar,

    Yeni bir elektrik aboneliği başlatmam gerekiyor kiracı olarak ancak buradaki mal sahibi kısmına ev sahibinin mi bilgileri girilmeli? Kafamı karıştıran kısımın yukarıda Kiracı olarak seçmeme rağmen bu formun çıkması oldu.

  • 24-06-2026, 12:57:20
    #2
    Evet tapu kimin üzerineyse o