E devlet elektrik aboneliği başvurusu hk. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
E devlet elektrik aboneliği başvurusu hk.
1
●
60
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
E devlet elektrik aboneliği başvurusu hk.
24-06-2026, 12:02:08
#1
enessafak
Merhabalar,
Yeni bir elektrik aboneliği başlatmam gerekiyor kiracı olarak ancak buradaki mal sahibi kısmına ev sahibinin mi bilgileri girilmeli? Kafamı karıştıran kısımın yukarıda Kiracı olarak seçmeme rağmen bu formun çıkması oldu.
24-06-2026, 12:57:20
#2
Sevindik
Evet tapu kimin üzerineyse o
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler