Merhabalar,

Yeni bir elektrik aboneliği başlatmam gerekiyor kiracı olarak ancak buradaki mal sahibi kısmına ev sahibinin mi bilgileri girilmeli? Kafamı karıştıran kısımın yukarıda Kiracı olarak seçmeme rağmen bu formun çıkması oldu.