Merhaba,
Şirketim üzerinden wise hesabıma belirli miktarlarda admob vs vs ödemesi yatmakta.
Bunu Ülkemizde yasal yollarla nasıl kullanabilirim. Fiziksel kartım var atm den çekince problem oluyor mu?
Birde varlık barışı vs gibi şeyler okudum bunu yapan varmı?
Teşekkür ederim.
Wise para çekme
6
●212
- 24-06-2026, 10:14:48Hocam Ülkemizde şirket kurmak istemediğim için aslında ingiltere + wise üzerinden gittim. Teşekkür ederim.Bink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2026, 10:17:05Fiziksel kart varsa ATM uzerinden cekimlerde sorun olacagini sanmiyorum hocam.
- 24-06-2026, 10:33:55Nasıl olacak hocam ptt atm mi yoksa direk kuruma mı gitmem lazım.Arstella adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2026, 11:05:48ptt atmden çekebilirsiniz. Ayrıyetten wise içinden tr ibanına gönderimde yapabiliyorsunuzEvrenOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle