• 24-06-2026, 10:03:22
    #1
    Merhaba,
    Şirketim üzerinden wise hesabıma belirli miktarlarda admob vs vs ödemesi yatmakta.
    Bunu Ülkemizde yasal yollarla nasıl kullanabilirim. Fiziksel kartım var atm den çekince problem oluyor mu?
    Birde varlık barışı vs gibi şeyler okudum bunu yapan varmı?
    Teşekkür ederim.
  • 24-06-2026, 10:08:00
    #2
    Türkiye'de şirket kurup gelirlerinizi doğrudan banka hesabınıza alabilirsiniz. Ayrıca yurt dışı gelirlerinde %0 KDV ve gelir vergisi muafiyeti var şu anda. Wise'a almak şu an mantıksız.
  • 24-06-2026, 10:14:48
    #3
    Bink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de şirket kurup gelirlerinizi doğrudan banka hesabınıza alabilirsiniz. Ayrıca yurt dışı gelirlerinde %0 KDV ve gelir vergisi muafiyeti var şu anda. Wise'a almak şu an mantıksız.
    Hocam Ülkemizde şirket kurmak istemediğim için aslında ingiltere + wise üzerinden gittim. Teşekkür ederim.
  • 24-06-2026, 10:17:05
    #4
    Fiziksel kart varsa ATM uzerinden cekimlerde sorun olacagini sanmiyorum hocam.
  • 24-06-2026, 10:32:28
    #5
    pttden komisyonsuz çekebilirsiniz
  • 24-06-2026, 10:33:55
    #6
    Arstella adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pttden komisyonsuz çekebilirsiniz
    Nasıl olacak hocam ptt atm mi yoksa direk kuruma mı gitmem lazım.
  • 24-06-2026, 11:05:48
    #7
    EvrenOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl olacak hocam ptt atm mi yoksa direk kuruma mı gitmem lazım.
    ptt atmden çekebilirsiniz. Ayrıyetten wise içinden tr ibanına gönderimde yapabiliyorsunuz