Bink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de şirket kurup gelirlerinizi doğrudan banka hesabınıza alabilirsiniz. Ayrıca yurt dışı gelirlerinde %0 KDV ve gelir vergisi muafiyeti var şu anda. Wise'a almak şu an mantıksız.
Hocam Ülkemizde şirket kurmak istemediğim için aslında ingiltere + wise üzerinden gittim. Teşekkür ederim.