Merhaba,
Şirketim üzerinden wise hesabıma belirli miktarlarda admob vs vs ödemesi yatmakta.
Bunu Ülkemizde yasal yollarla nasıl kullanabilirim. Fiziksel kartım var atm den çekince problem oluyor mu?
Birde varlık barışı vs gibi şeyler okudum bunu yapan varmı?
Teşekkür ederim.