• 21-06-2026, 16:36:21
    #1
    3 yıllık ilişkim var birbirimize çok değer veriyoruz aileler ile kendimiz tanıştık kısa sürede de aileleri tanıştıracağız.

    Kızın ailesi biraz artık işi hızlandırın kafasında biri görür laf söz olur ortada nikah yok bi şey yok hep yan yanasınız gibi şeyler söylüyorlar kızın babası da elinde olsa nikah yok diye beni öldürecek ondan tamamen gizli saklı buluşuyoruz.
    Şimdi kızın ailesi artık evlilik düğün nikah istiyor

    Ben de çok fazla istiyorum yaş 24 olacak daha üniversite okuyorum önlisans radyoloji 1 yılım kaldı 2027 haziranda bitiyor
    Diyorum ki 2027 Haziran da okul biter KPSS çalışmaya başlarım 2028 eylülde sınav ama diyorum atama olmazsa da 2 yıl kayıp

    bi yandan da diyorum okul bitsin söz nişan takalım askere gidip gelirim güzel bi iş bulmaya çalışırım veya iş kurarım evlenirim

    atanmayı bekleyip mi evlensem ?
    30-40 aralığı maaşlı iş ya da dükkan açıp mı evlensem

    evlenmeyi çok istiyorum işi çok uzatmak ta istemiyorum atama beklersek sınavdı atamasıydı en kötü 3 yılı buluyor

    biz ne yapcaz evlencez mi ? Atancaz mı ? İş mi bulcaz ?

    kızın fikri ise okul bitince askere git gel evlenelim ikimiz de özel hastanede veya bi yerde işe girer birlikte çalışırız ikimizin geliriyle de çok rahat geçiniriz, yeriz, içeriz, gezeriz diyor mantıklı geliyor ama yine bilemiyorum

    Allah’a şükür ev ve araba var
    Hiç iş olmazsa dahi 7-8 ay dayanacak para da var
  • 21-06-2026, 16:38:32
    #2
    Kurumsal PLUS
    Michaell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 yıllık ilişkim var birbirimize çok değer veriyoruz aileler ile kendimiz tanıştık kısa sürede de aileleri tanıştıracağız.

    Kızın ailesi biraz artık işi hızlandırın kafasında biri görür laf söz olur ortada nikah yok bi şey yok hep yan yanasınız gibi şeyler söylüyorlar kızın babası da elinde olsa nikah yok diye beni öldürecek ondan tamamen gizli saklı buluşuyoruz.
    Şimdi kızın ailesi artık evlilik düğün nikah istiyor

    Ben de çok fazla istiyorum yaş 24 olacak daha üniversite okuyorum önlisans radyoloji 1 yılım kaldı 2027 haziranda bitiyor
    Diyorum ki 2027 Haziran da okul biter KPSS çalışmaya başlarım 2028 eylülde sınav ama diyorum atama olmazsa da 2 yıl kayıp

    bi yandan da diyorum okul bitsin söz nişan takalım askere gidip gelirim güzel bi iş bulmaya çalışırım veya iş kurarım evlenirim

    atanmayı bekleyip mi evlensem ?
    30-40 aralığı maaşlı iş ya da dükkan açıp mı evlensem

    evlenmeyi çok istiyorum işi çok uzatmak ta istemiyorum atama beklersek sınavdı atamasıydı en kötü 3 yılı buluyor

    biz ne yapcaz evlencez mi ? Atancaz mı ? İş mi bulcaz ?

    kızın fikri ise okul bitince askere git gel evlenelim ikimiz de özel hastanede veya bi yerde işe girer birlikte çalışırız ikimizin geliriyle de çok rahat geçiniriz, mantıklı geliyor ama yine bilemiyorum

    Allah’a şükür ev ve araba var
    Hiç iş olmazsa dahi 7-8 ay dayanacak para da var
    ilk önce iş sonra evlilik.
  • 21-06-2026, 16:40:42
    #3
    Michaell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kızın fikri ise okul bitince askere git gel evlenelim ikimiz de özel hastanede veya bi yerde işe girer birlikte çalışırız ikimizin geliriyle de çok rahat geçiniriz, mantıklı geliyor ama yine bilemiyorum
    Mantıklı bir fikir hocam. Çalışırken aynı zamanda KPSS ye de hazırlanabilirsiniz
  • 21-06-2026, 16:40:55
    #4
    Vibe Coding AUDIT
    Hayat beklemez, yarınların garantisi yokken eğer birbirinize aşıksanız ve doğru insanlar olduğunuzu düşünüyorsanız evlenin derim. Aile olmak, bir şeyler için birlikte çabalamak çok daha güzel. Şunu da yapayım, bunu da yapayım evlenirim diyen hiçbir arkadaşım evlenemedi. Elbette aşk karın doyurmuyor, herkes güvenceli bir hayat olunca aile kurmak istiyor ama o iş öyle olmuyor. Bizzat deneyimlemiş birisi olarak tavsiyemdir.
  • 21-06-2026, 16:41:35
    #5
    önceliğin iş güvencesi olsun hocam, gerisi zaten hallolur.
  • 21-06-2026, 16:41:58
    #6
    instagrammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı bir fikir hocam. Çalışırken aynı zamanda KPSS ye de hazırlanabilirsiniz
    Bunun için de cumartesi pazarı oturacağımız iş lazım haftada 3-4 gün KPSS kursuna da gideriz maksat.
  • 21-06-2026, 16:43:40
    #7
    Kurumsal PLUS
    Derdin mi yok evlenmek istiyorsun ?
  • 21-06-2026, 16:46:38
    #8
    AI işçisi
    evlen hayat eşle güzel
  • 21-06-2026, 16:47:18
    #9
    illa evleneceğim diyorsan işin olmadan tuvalete bile gitme.