Hayat beklemez, yarınların garantisi yokken eğer birbirinize aşıksanız ve doğru insanlar olduğunuzu düşünüyorsanız evlenin derim. Aile olmak, bir şeyler için birlikte çabalamak çok daha güzel. Şunu da yapayım, bunu da yapayım evlenirim diyen hiçbir arkadaşım evlenemedi. Elbette aşk karın doyurmuyor, herkes güvenceli bir hayat olunca aile kurmak istiyor ama o iş öyle olmuyor. Bizzat deneyimlemiş birisi olarak tavsiyemdir.