3 yıllık ilişkim var birbirimize çok değer veriyoruz aileler ile kendimiz tanıştık kısa sürede de aileleri tanıştıracağız.

Kızın ailesi biraz artık işi hızlandırın kafasında biri görür laf söz olur ortada nikah yok bi şey yok hep yan yanasınız gibi şeyler söylüyorlar kızın babası da elinde olsa nikah yok diye beni öldürecek ondan tamamen gizli saklı buluşuyoruz.
Şimdi kızın ailesi artık evlilik düğün nikah istiyor

Ben de çok fazla istiyorum yaş 24 olacak daha üniversite okuyorum önlisans radyoloji 1 yılım kaldı 2027 haziranda bitiyor
Diyorum ki 2027 Haziran da okul biter KPSS çalışmaya başlarım 2028 eylülde sınav ama diyorum atama olmazsa da 2 yıl kayıp

bi yandan da diyorum okul bitsin söz nişan takalım askere gidip gelirim güzel bi iş bulmaya çalışırım veya iş kurarım evlenirim

atanmayı bekleyip mi evlensem ?
30-40 aralığı maaşlı iş ya da dükkan açıp mı evlensem

evlenmeyi çok istiyorum işi çok uzatmak ta istemiyorum atama beklersek sınavdı atamasıydı en kötü 3 yılı buluyor

biz ne yapcaz evlencez mi ? Atancaz mı ? İş mi bulcaz ?

kızın fikri ise okul bitince askere git gel evlenelim ikimiz de özel hastanede veya bi yerde işe girer birlikte çalışırız ikimizin geliriyle de çok rahat geçiniriz, yeriz, içeriz, gezeriz diyor mantıklı geliyor ama yine bilemiyorum

Allah’a şükür ev ve araba var
Hiç iş olmazsa dahi 7-8 ay dayanacak para da var