• 17-06-2026, 01:19:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Daha önce bidolubaski, baskimo, ceptebaski, baskiadam gibi web sitelerinden sipariş veren oldu mu? Deneyimlerinizi yazabilirseniz sevinirim.
  • 17-06-2026, 01:21:02
    #2
    Bidolu baskı ile çok çalıştık. Sadece bazen dedikleri süreden geç kalıyorlar. Son dakika işler için kullanmak mantıklı değil. Ancak süresi olan işlerde iyiler.
  • 17-06-2026, 01:21:53
    #3
    TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bidolu baskı ile çok çalıştık. Sadece bazen dedikleri süreden geç kalıyorlar. Son dakika işler için kullanmak mantıklı değil. Ancak süresi olan işlerde iyiler.
    Teşekkür ederim, genelde ne tarz ürünler bastırdınız? eksisozluk'de hiç iyi yorum yok neredeyse.
  • 17-06-2026, 01:22:22
    #4
    Valla sanırım 6-7 yıl oldu matbuu.com du sanırım şuan ne durumda bilmiyorum. Milyarlık siparişler veriyorduk. Ve çokta memnunduk. Online tasarımları yükle birkaç günde kargoya göre kapında. Ama dediğim gibi şuan ne durumda bilmiyorum hocam.
  • 17-06-2026, 01:22:43
    #5
    Genel olarak bidolubaskı ve matbuu ile çalıştım istanbuldaysanız gidip işletmeden bile alabilme şansımız oluyordu bidolubaskıyla
  • 17-06-2026, 01:23:02
    #6
    RESOLVED adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim, genelde ne tarz ürünler bastırdınız? eksisozluk'de hiç iyi yorum yok neredeyse.
    Davetiye, antetli kağıt, antetli zarf, el broşürü, Muhtelif A4 ve A5 renkli baskılar.
  • 17-06-2026, 01:24:25
    #7
    bidolubaski ile çalışıyorsanız süreyi uzun tutun hocam son günlerde dedikleri süreyi tutturamıyorlar
  • 17-06-2026, 01:27:23
    #8
    nftw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla sanırım 6-7 yıl oldu matbuu.com du sanırım şuan ne durumda bilmiyorum. Milyarlık siparişler veriyorduk. Ve çokta memnunduk. Online tasarımları yükle birkaç günde kargoya göre kapında. Ama dediğim gibi şuan ne durumda bilmiyorum hocam.
    korayucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel olarak bidolubaskı ve matbuu ile çalıştım istanbuldaysanız gidip işletmeden bile alabilme şansımız oluyordu bidolubaskıyla
    TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Davetiye, antetli kağıt, antetli zarf, el broşürü, Muhtelif A4 ve A5 renkli baskılar.
    coinhub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bidolubaski ile çalışıyorsanız süreyi uzun tutun hocam son günlerde dedikleri süreyi tutturamıyorlar
    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim arkadaşlar. Peki sizce 24 saat içinde kargoya veren bir matbaa olsa tercih eder misiniz? Sizin için hız ne kadar önemli bu sektörde? Fiyatlar %10 daha pahalı olsa, hız için yine de tercih eder misiniz?
  • 17-06-2026, 01:27:30
    #9
    Bidolu Baskı ile ilk zamanlarından beri çalışıyoruz. Süre sorununuz yoksa gayet iyi. Kartvizit, antetli kağıt, broşür bir sürü şey denedik. Sorunsuz basıp gönderiyorlar.