TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bidolu baskı ile çok çalıştık. Sadece bazen dedikleri süreden geç kalıyorlar. Son dakika işler için kullanmak mantıklı değil. Ancak süresi olan işlerde iyiler.
Teşekkür ederim, genelde ne tarz ürünler bastırdınız? eksisozluk'de hiç iyi yorum yok neredeyse.