• 16-06-2026, 16:34:21
    #37
    Apple kullanıcılarının büyük bir çoğunluğu bilinçli insanlar veya bilinçsiz gösteriş meraklıları. Piyasada şöyle bir durum oldu; bilinçli kullanıcıların büyük bir çoğunluğu profesyonel seviyede çalıştıkları için Pro ve üstü modellere yöneliyorlar. Gösteriş meraklıları veya günlük kullanım için şuanda revaçta olan model MacBook Neo. Yani sizin bu cihazı alsa alsa, bütçesi kısıtlı olan ancak yeterli düzeyde işlemci gücü sağladığı için işlerini bi şekilde görebilecek insanlar alır. Onların da dediğim gibi bütçesi kısıtlı olduğu için fiyatta ciddi indirimler yapmak zorunda kalabilirsiniz. Macbook Neo olmasaydı işler bambaşka olurdu orası ayrı.
  • 16-06-2026, 16:35:08
    #38
    FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple kullanıcılarının büyük bir çoğunluğu bilinçli insanlar veya bilinçsiz gösteriş meraklıları. Piyasada şöyle bir durum oldu; bilinçli kullanıcıların büyük bir çoğunluğu profesyonel seviyede çalıştıkları için Pro ve üstü modellere yöneliyorlar. Gösteriş meraklıları veya günlük kullanım için şuanda revaçta olan model MacBook Neo. Yani sizin bu cihazı alsa alsa, bütçesi kısıtlı olan ancak yeterli düzeyde işlemci gücü sağladığı için işlerini bi şekilde görebilecek insanlar alır. Onların da dediğim gibi bütçesi kısıtlı olduğu için fiyatta ciddi indirimler yapmak zorunda kalabilirsiniz. Macbook Neo olmasaydı işler bambaşka olurdu orası ayrı.
    Aradığım cevap. Haklısın hocam tam olarak güzel özet geçmişsin
  • 16-06-2026, 16:48:55
    #39
    Aktashalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aradığım cevap. Haklısın hocam tam olarak güzel özet geçmişsin
    hayırlı satıslar hocam sunu merak ettim şu 4 satte dolar mı yükseldi acaba 44000 den 46500 fiyat yükselttiniz . bu arada sizin satıştaki ürünleri takip eden alıcılar için kötü imaj olusturur bilginiz olsun
  • 16-06-2026, 16:55:57
    #40
    vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı satıslar hocam sunu merak ettim şu 4 satte dolar mı yükseldi acaba 44000 den 46500 fiyat yükselttiniz . bu arada sizin satıştaki ürünleri takip eden alıcılar için kötü imaj olusturur bilginiz olsun
    Hayır bir arkadaşın tavsiyesi üzerine yaptım pazarlık payı için. Değişen bişey yok yani yine vereceğim aynı fiyat
  • 16-06-2026, 18:23:39
    #41
    Platin üye
    Macbook kullananlar genelde pimpirikli insanlardır.

    2. el piyasası yavaş gider çünkü 10-15 fazla vereyim sıfır kutusunu ben açayım der, bırakın cihazı, kutunun düzgün açılmamış, yıpranmış olması bile derttir onlar için, geceleri uyku girmez gözlerine.

    Bilinçli alıcı için de Mac ürünleri madendir, çünkü aldığı cihazın pırıl pırıl olduğunu ve yavaş satıldığı için de pazarlık payının çok yüksek olduğunu bilir. Sizin cihazınız olmasa bir sonraki cihazı rahatlıkla 35-40 bin aralığına alabilir.

    Sizin cihazınız özelinde ise 15" Air biraz dezavantajlıdır, maalesef hızlı satılması için biraz daha fiyat kırmanız gerekebilir.
  • 16-06-2026, 18:26:22
    #42
    merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Macbook kullananlar genelde pimpirikli insanlardır.

    2. el piyasası yavaş gider çünkü 10-15 fazla vereyim sıfır kutusunu ben açayım der, bırakın cihazı, kutunun düzgün açılmamış, yıpranmış olması bile derttir onlar için, geceleri uyku girmez gözlerine.

    Bilinçli alıcı için de Mac ürünleri madendir, çünkü aldığı cihazın pırıl pırıl olduğunu ve yavaş satıldığı için de pazarlık payının çok yüksek olduğunu bilir. Sizin cihazınız olmasa bir sonraki cihazı rahatlıkla 35-40 bin aralığına alabilir.

    Sizin cihazınız özelinde ise 15" Air biraz dezavantajlıdır, maalesef hızlı satılması için biraz daha fiyat kırmanız gerekebilir.
    Hocam Apple hiçbir ürününde sanmıyorumki 2 ayda 1/3 değer kaybetsin. He satmam daha iyi ki öyle yapacağım. Ölücülere satmam yani
  • 16-06-2026, 18:31:13
    #43
    Platin üye
    Aktashalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Apple hiçbir ürününde sanmıyorumki 2 ayda 1/3 değer kaybetsin. He satmam daha iyi ki öyle yapacağım. Ölücülere satmam yani
    Güncel yeni fiyatının 5 bin TL altına da koyabilir ve "hiç değer kaybetmedi" diyebilirsiniz, sonuçta ürün satıldığı sürece biçtiğiniz değeri ediyor demektir. Genel olarak Mac ürünlerinde alıcılar 2. el tercih etmiyorlar maalesef.
  • 16-06-2026, 18:33:03
    #44
    merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncel yeni fiyatının 5 bin TL altına da koyabilir ve "hiç değer kaybetmedi" diyebilirsiniz, sonuçta ürün satıldığı sürece biçtiğiniz değeri ediyor demektir. Genel olarak Mac ürünlerinde alıcılar 2. el tercih etmiyorlar maalesef.
    Bu konuda haklısınız bende sıfır tercih ediyorum ama illa tasarruf etmek isteyen kullanıcı çıkar diye düşünüyorum ne de olsa herkes kart kullanmıyordur nakit vs alan çıkar umarım.
  • 16-06-2026, 18:34:31
    #45
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Merhaba aslında fiyatınız oldukça uygun hatta bu modeli alacak olsam direkt pazarlıksız alırdım.

    Bana göre MacBook'larda 15" modeller tutulmuyor. Kullanıcıların alma sebeplerinden birisi kolay taşınabilir ve hafif olması. 13" modeli olsaydı çok daha hızlı satılırdı.
    Fiyatı biraz daha arttırıp ilanı güncelleyin bence. Yoksa ölücüler peşinizi bırakmaz.