merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güncel yeni fiyatının 5 bin TL altına da koyabilir ve "hiç değer kaybetmedi" diyebilirsiniz, sonuçta ürün satıldığı sürece biçtiğiniz değeri ediyor demektir. Genel olarak Mac ürünlerinde alıcılar 2. el tercih etmiyorlar maalesef.
Bu konuda haklısınız bende sıfır tercih ediyorum ama illa tasarruf etmek isteyen kullanıcı çıkar diye düşünüyorum ne de olsa herkes kart kullanmıyordur nakit vs alan çıkar umarım.