FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple kullanıcılarının büyük bir çoğunluğu bilinçli insanlar veya bilinçsiz gösteriş meraklıları. Piyasada şöyle bir durum oldu; bilinçli kullanıcıların büyük bir çoğunluğu profesyonel seviyede çalıştıkları için Pro ve üstü modellere yöneliyorlar. Gösteriş meraklıları veya günlük kullanım için şuanda revaçta olan model MacBook Neo. Yani sizin bu cihazı alsa alsa, bütçesi kısıtlı olan ancak yeterli düzeyde işlemci gücü sağladığı için işlerini bi şekilde görebilecek insanlar alır. Onların da dediğim gibi bütçesi kısıtlı olduğu için fiyatta ciddi indirimler yapmak zorunda kalabilirsiniz. Macbook Neo olmasaydı işler bambaşka olurdu orası ayrı.
Aradığım cevap. Haklısın hocam tam olarak güzel özet geçmişsin