Forum sizde de yavaş mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forum sizde de yavaş mı ?
9
●
180
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Forum sizde de yavaş mı ?
1
2
15-06-2026, 22:45:49
#1
muratuzerek
Az önceden beri hangi konuya girmek istesem 3-4 dakika bekletiyor.
15-06-2026, 22:46:52
#2
yigityavuzy
GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
bende hızlı
15-06-2026, 22:47:04
#3
_Forbidden_
Geç yükleniyor evet büyük ihtimalle saldırı var.
15-06-2026, 22:51:05
#4
FrknYLMZ
Bende de arada sırada yavaşlık söz konusu. Zaten öğlen saatlerinde de vBulletin’den Default temaya geçiş yapmıştık kısa süreliğine. 🙂 Saldırıdan ziyade geçen konuda belirtildiği gibi farklı bir çalışma yürütüyor olabilirler.
15-06-2026, 22:51:44
#5
Serhat
AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
Hızlıydı yavaşladı şimdi hızlı
15-06-2026, 22:51:46
#6
CtrL
Az önce aynı konu açıldı zaten.
Bende bir problem yok.
15-06-2026, 22:53:46
#7
Harunn
Hızlı hocam sorun yok.
15-06-2026, 22:59:57
#8
TRcodex
Evet bende de yavaş
15-06-2026, 23:03:00
#9
Argonaut
Ani yavaşlama mevcut. Sorun var herhalde.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler