Bende de arada sırada yavaşlık söz konusu. Zaten öğlen saatlerinde de vBulletin’den Default temaya geçiş yapmıştık kısa süreliğine. 🙂 Saldırıdan ziyade geçen konuda belirtildiği gibi farklı bir çalışma yürütüyor olabilirler.