Konu
Forum sizde de yavaş mı ?
15-06-2026, 22:51:05
#4
FrknYLMZ
Bende de arada sırada yavaşlık söz konusu. Zaten öğlen saatlerinde de vBulletin’den Default temaya geçiş yapmıştık kısa süreliğine. 🙂 Saldırıdan ziyade geçen konuda belirtildiği gibi farklı bir çalışma yürütüyor olabilirler.