• 15-06-2026, 19:02:11
    #1

    kuryelik yapmak için şahıs şirketi açtım 02.05.2026 tarihinde fakat bir sorun olduğu için yapmadım.Sonra iş aramaya devam ettiğim için şirketi de kapatmadım.Ne fatura kestim be bir şey gelir gider olmadı ama bu kadar borç çıkmış normal mi bu neden acaba
  • 15-06-2026, 19:04:18
    #2
    Bağ-Kur
  • 15-06-2026, 19:09:02
    #3
    Bağkur borcu hocam bu, fatura ile alakası yok. Şirketi kapatmadığınız sürece yada sigortalı bir işe girmediğiniz sürece her ay 10 küsür bin işlemeye devam edecek.
  • 15-06-2026, 19:09:03
    #4
    sincapdoruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağ-Kur
    2 ayda 20k normal mi
  • 15-06-2026, 19:11:45
    #5
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağkur borcu hocam bu, fatura ile alakası yok. Şirketi kapatmadığınız sürece yada sigortalı bir işe girmediğiniz sürece her ay 10 küsür bin işlemeye devam edecek.
    ya gelde öde şimdi bunu bir kuruş kazancım olmadı daha
  • 15-06-2026, 19:15:21
    #6
    tkdn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya gelde öde şimdi bunu bir kuruş kazancım olmadı daha
    Bağ-Kurunu devamlı ödeyen kişi sayısı %10'u geçmez zaten hocam. İcraya gitmiyor, benimde 300 küsür bin var güncelde, o yüzden hastanede 26 TL cik tedavi ücreti ödedim bugün.

    Seçim dönemlerinde genellikle faiz siliniyor yada yapılandırma geliyor.

    Bu arada hala oluyor mu bilmiyorum ama bunu isterseniz sildirebiliyorsunuz, sildirmeyip öderim diyorsanız ilerde prim gün sayınız artar.

    Tercih sizin hocam.
  • 15-06-2026, 19:17:25
    #7
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağ-Kurunu devamlı ödeyen kişi sayısı %10'u geçmez zaten hocam. İcraya gitmiyor, benimde 300 küsür bin var güncelde, o yüzden hastanede 26 TL cik tedavi ücreti ödedim bugün.

    Seçim dönemlerinde genellikle faiz siliniyor yada yapılandırma geliyor.

    Bu arada hala oluyor mu bilmiyorum ama bunu isterseniz sildirebiliyorsunuz, sildirmeyip öderim diyorsanız ilerde prim gün sayınız artar.

    Tercih sizin hocam.
    bilgiler için teşekkür ederim hocam silme nasıl oluyor bulup yapayım şuan ödemem imkansız
  • 15-06-2026, 19:22:20
    #8
    tkdn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgiler için teşekkür ederim hocam silme nasıl oluyor bulup yapayım şuan ödemem imkansız
    Valla geçmişte olduğunu biliyorum, şu an var mı bilmiyorum. Hangi SGK'ya bağlı olduğunuzu öğrenin e devletten, giderseniz kime soracağınızı oluyorsa kimin silebileceğini danışma söyler sizi ilgili memura yönlendirir zaten

    Çok da takmayın hocam, sigortalı bir işe girdiğinizde şirket açık kalsa dahi sigortanızı çalıştığınız yer ödeyeceği için bağkur çıkmaz artık durur. Dediğim gibi ödemezseniz de icraya gitmez. İlerde yapılandırma vs de gelir halledersiniz

    Rica ederim
  • 15-06-2026, 19:28:58
    #9
    tkdn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgiler için teşekkür ederim hocam silme nasıl oluyor bulup yapayım şuan ödemem imkansız
    29 yaş altındaysan genç girişimci oluyorsun siliyorlar diye biliyorum ben öyle yapmıştım devam ediyor mu bilmiyorum