lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağ-Kurunu devamlı ödeyen kişi sayısı %10'u geçmez zaten hocam. İcraya gitmiyor, benimde 300 küsür bin var güncelde, o yüzden hastanede 26 TL cik tedavi ücreti ödedim bugün.

Seçim dönemlerinde genellikle faiz siliniyor yada yapılandırma geliyor.

Bu arada hala oluyor mu bilmiyorum ama bunu isterseniz sildirebiliyorsunuz, sildirmeyip öderim diyorsanız ilerde prim gün sayınız artar.

Tercih sizin hocam.
bilgiler için teşekkür ederim hocam silme nasıl oluyor bulup yapayım şuan ödemem imkansız