kuryelik yapmak için şahıs şirketi açtım 02.05.2026 tarihinde fakat bir sorun olduğu için yapmadım.Sonra iş aramaya devam ettiğim için şirketi de kapatmadım.Ne fatura kestim be bir şey gelir gider olmadı ama bu kadar borç çıkmış normal mi bu neden acaba