• 15-06-2026, 12:03:04
    #1
    Applyze Limited
    ABD-İran geriliminin sona ermesiyle altın yeniden hafif yükselişe geçti.
    Sizce altındaki yükseliş hızlanır mı, yoksa bir süre daha yatay mı gider? Bu seviyelerden alım yapan veya takip edenlerin görüşlerini merak ediyorum.
  • 15-06-2026, 12:04:04
    #2
    Cuma 6052 ye düşmüştü ozaman alsan çok iyi kar yapardın
  • 15-06-2026, 12:04:46
    #3
    Bir süre uzak durmak gerekir diye düşünüyorum
  • 15-06-2026, 12:09:13
    #4
    Altın neden yükseldi ? İran ile Abd savaşacak mı Dünya savaşı çıkacak mı kaos artacak mı vs.. e savaş bitti altın neden yükselsin? Ben anlam veremiyorum, kaos olursa olur tabi ama gelecekte kaos çıkarırlar mı bakalım
  • 15-06-2026, 12:10:00
    #5
    🥇R10'un En İyi Ajansı 🥇
    Altın zaten kısa vadeli değil, uzun vadeli düşünülen bir yatırım aracı. Bu yüzden alıp 1 ay sonra bozdurmayı düşünenler için çok uygun olmayabilir.
    Bence fiyatlar daha düşük seviyelerdeyken kademeli şekilde alım yapıp birikim oluşturmak daha mantıklı. Uzun vadede altının değerini koruyan ve yükseliş potansiyeli olan bir yatırım olduğunu düşünüyorum 🙂
  • 15-06-2026, 12:11:26
    #6
    abd iranla şuan sözlü olarak anlaştı resmi olarak 19 haziran cuma günü imzalanıcak. Bu süre zarfında altında coinlerde hisselerde hızlı düşüşler hızlı çıkışlar olabilir. Fakat sorunsuz imzalanma olursa altın artar petrol fiyatları düşer. hisseler coinler yükselişe geçebilir. Fakat savaş devam ederse altın sabit kalabilir. Normalde savaş oldugunda altın uçardı artık senaryo değişti çok garip hakkımızda hayırlısı...
  • 15-06-2026, 12:16:27
    #7
    ek olarak Fed toplantısı 17 haziranda yapılıcak 17 haziranda Fed faizleri yüksek kalıcak garantisi verirse altın yükselişe daha fazla geçebilir. Şuan bir çok ülke altın rezervini yükselti
  • 15-06-2026, 12:18:10
    #8
    ibamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ek olarak Fed toplantısı 17 haziranda yapılıcak 17 haziranda Fed faizleri yüksek kalıcak garantisi verirse altın yükselişe daha fazla geçebilir. Şuan bir çok ülke altın rezervini yükselti
    faizler yüksek kalırsa altın fiyatları düşer. faizer düşmeye başladığında altın fiyatları yükselir.
  • 15-06-2026, 12:21:30
    #9
    Ons bu haberden sonra 4500 ü geçmezse bugün kimse yükseliş beklemesin bir süre