ABD-İran geriliminin sona ermesiyle altın yeniden hafif yükselişe geçti.
Sizce altındaki yükseliş hızlanır mı, yoksa bir süre daha yatay mı gider? Bu seviyelerden alım yapan veya takip edenlerin görüşlerini merak ediyorum.
Altın son durumu ne olur?
10
●424
- 15-06-2026, 12:10:00Altın zaten kısa vadeli değil, uzun vadeli düşünülen bir yatırım aracı. Bu yüzden alıp 1 ay sonra bozdurmayı düşünenler için çok uygun olmayabilir.
Bence fiyatlar daha düşük seviyelerdeyken kademeli şekilde alım yapıp birikim oluşturmak daha mantıklı. Uzun vadede altının değerini koruyan ve yükseliş potansiyeli olan bir yatırım olduğunu düşünüyorum 🙂 - 15-06-2026, 12:11:26abd iranla şuan sözlü olarak anlaştı resmi olarak 19 haziran cuma günü imzalanıcak. Bu süre zarfında altında coinlerde hisselerde hızlı düşüşler hızlı çıkışlar olabilir. Fakat sorunsuz imzalanma olursa altın artar petrol fiyatları düşer. hisseler coinler yükselişe geçebilir. Fakat savaş devam ederse altın sabit kalabilir. Normalde savaş oldugunda altın uçardı artık senaryo değişti çok garip hakkımızda hayırlısı...
- 15-06-2026, 12:18:10faizler yüksek kalırsa altın fiyatları düşer. faizer düşmeye başladığında altın fiyatları yükselir.ibamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2026, 12:21:30Ons bu haberden sonra 4500 ü geçmezse bugün kimse yükseliş beklemesin bir süre