Altın zaten kısa vadeli değil, uzun vadeli düşünülen bir yatırım aracı. Bu yüzden alıp 1 ay sonra bozdurmayı düşünenler için çok uygun olmayabilir.
Bence fiyatlar daha düşük seviyelerdeyken kademeli şekilde alım yapıp birikim oluşturmak daha mantıklı. Uzun vadede altının değerini koruyan ve yükseliş potansiyeli olan bir yatırım olduğunu düşünüyorum 🙂