ABD-İran geriliminin sona ermesiyle altın yeniden hafif yükselişe geçti.
Sizce altındaki yükseliş hızlanır mı, yoksa bir süre daha yatay mı gider? Bu seviyelerden alım yapan veya takip edenlerin görüşlerini merak ediyorum.