• 14-06-2026, 12:26:07
    #1
    Standart bir markette, çalışanlara aylık bodro verilmemesi yaptığın hatalar için kesinti yaptık gibi tutum sergilemeleri herkese farklı prim vermeleri gibi durumlarda nasıl bir yol izlenmelidir

    Prim almak için şart koşmaları vb
  • 14-06-2026, 12:32:41
    #2
    Kanıt toplayın, whatsapp tan bodro isteyin vermedikleri yazılı kalsın, kesimtiyi niye yaptıklarını whatsapp tan sorun yazılı kalsın, şahit bulmaya çalışın

    Alo 170 e şikayet edin
  • 14-06-2026, 12:43:47
    #3
    GOLDTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanıt toplayın, whatsapp tan bodro isteyin vermedikleri yazılı kalsın, kesimtiyi niye yaptıklarını whatsapp tan sorun yazılı kalsın, şahit bulmaya çalışın

    Alo 170 e şikayet edin
    170'in fazla bir şey yapacağını sanmıyorum hocam çalışanlara kendi cebinden ürün aldıran bir iş yeri ekstra olarak kurumsal olan firmanın bayiliğini almışlar kurumsalın alamadığı ruhsatı parayı verip (rüşvet) ile aldılar falan baya karışık konular ama bu kadar uğraşa değer mi bilmiyorum 1 yıllık tazminat için
  • 14-06-2026, 12:56:37
    #4
    Zamanında başıma geldi. Daha önceden bir benzin istasyonunda market olarak çalışıyordum. Askerlik sürecime kadar önceki iş yerimden izin alarak ayrıldım ve geçici olarak o benzinlikte işe girdim. Herhangi bir açık olması durumunda da belge veya fiş göstermeden kesinti yaşıyordum. İstifa ettim ve kalan maaşımı geciktire geciktire yatırıyorlar eksik eksik. Alo 170'i aradığımda da istifa ettiğim için ara bulucuya gitmem söylendi. Arabuluculuk işlemi işe yaramazsa da dava açmam gerektiğini söylediler. Sadece aktif çalıştığınız yer için şikayet ederseniz gelip kontrol ediyorlar. Onda da sadece sizin değil tüm personellerin maaş durumlarını kontrol ediyorlar.
  • 14-06-2026, 13:15:04
    #5
    Malwareus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında başıma geldi. Daha önceden bir benzin istasyonunda market olarak çalışıyordum. Askerlik sürecime kadar önceki iş yerimden izin alarak ayrıldım ve geçici olarak o benzinlikte işe girdim. Herhangi bir açık olması durumunda da belge veya fiş göstermeden kesinti yaşıyordum. İstifa ettim ve kalan maaşımı geciktire geciktire yatırıyorlar eksik eksik. Alo 170'i aradığımda da istifa ettiğim için ara bulucuya gitmem söylendi. Arabuluculuk işlemi işe yaramazsa da dava açmam gerektiğini söylediler. Sadece aktif çalıştığınız yer için şikayet ederseniz gelip kontrol ediyorlar. Onda da sadece sizin değil tüm personellerin maaş durumlarını kontrol ediyorlar.

    Kontrol ettiklerinde nasıl bir süreç yaşanıyor soruyorlar mi yoksa bodro vb inceliyorlar mı yani tam olarak kontrol ettiklerinde daha sonra nasıl bir süreç yaşanıyor