Malwareus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında başıma geldi. Daha önceden bir benzin istasyonunda market olarak çalışıyordum. Askerlik sürecime kadar önceki iş yerimden izin alarak ayrıldım ve geçici olarak o benzinlikte işe girdim. Herhangi bir açık olması durumunda da belge veya fiş göstermeden kesinti yaşıyordum. İstifa ettim ve kalan maaşımı geciktire geciktire yatırıyorlar eksik eksik. Alo 170'i aradığımda da istifa ettiğim için ara bulucuya gitmem söylendi. Arabuluculuk işlemi işe yaramazsa da dava açmam gerektiğini söylediler. Sadece aktif çalıştığınız yer için şikayet ederseniz gelip kontrol ediyorlar. Onda da sadece sizin değil tüm personellerin maaş durumlarını kontrol ediyorlar.

Kontrol ettiklerinde nasıl bir süreç yaşanıyor soruyorlar mi yoksa bodro vb inceliyorlar mı yani tam olarak kontrol ettiklerinde daha sonra nasıl bir süreç yaşanıyor