Standart bir markette, çalışanlara aylık bodro verilmemesi yaptığın hatalar için kesinti yaptık gibi tutum sergilemeleri herkese farklı prim vermeleri gibi durumlarda nasıl bir yol izlenmelidir

Prim almak için şart koşmaları vb