Selamlar herkese kusura bakmayın öncelikle bu durum için sizleri rahatsız ediyorum.
Almanca bir şarkı vardı 1-2 sene önce sürekli dinlerdim ama ismini bir türlü hatırlayamıyorum.
Aklımda kalanlar : Karnaval gibi bir klibi vardı, kadın ve erkekler dans ediyordu. İlk başta şarkıya kadın giriyor sonra erkek devam ettiriyordu.
İsmi biraz uzundu şarkının fantz fit mitz tarzı bir şeylerdi şuan salladım ama eminim buna çok benzerdi.
Almanca bir şarkı vardı bulamıyorum
7
●132
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 09-06-2026, 15:32:00Almanca şarkı denildiğinde sadece ahmet kuralın söylediği şarkı geliyor aklıma
- 09-06-2026, 15:34:37Hocam almanca şarkı diyince aklıma gelenler
eins zwei polizei
sie leight meinen - 09-06-2026, 15:36:09Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Selamlar değerli hocam,
Kuvvetle muhtemel Faun grubunun 'Tanz Mit Mir' şarkısından bahsediyorsunuz. Klibi orta çağ konsepti hoş bir klip, grupta çok sevdiğim bir senfonik metal grubudur
https://www.youtube.com/watch?v=beXW...&start_radio=1 - 09-06-2026, 15:37:46Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=beXW...&start_radio=1
Çok Çok teşekkür ederim aradığım buydu evet. - 09-06-2026, 15:41:19Senofonik/folk sevenler için bunu da bonus olarak bırakayım

https://www.youtube.com/watch?v=KPlY...s3ZCB4&index=2
