• 09-06-2026, 15:29:52
    #1
    Selamlar herkese kusura bakmayın öncelikle bu durum için sizleri rahatsız ediyorum.
    Almanca bir şarkı vardı 1-2 sene önce sürekli dinlerdim ama ismini bir türlü hatırlayamıyorum.
    Aklımda kalanlar : Karnaval gibi bir klibi vardı, kadın ve erkekler dans ediyordu. İlk başta şarkıya kadın giriyor sonra erkek devam ettiriyordu.
    İsmi biraz uzundu şarkının fantz fit mitz tarzı bir şeylerdi şuan salladım ama eminim buna çok benzerdi.
  • Kabul Edilen Cevap
  • 09-06-2026, 15:32:00
    #2
    Almanca şarkı denildiğinde sadece ahmet kuralın söylediği şarkı geliyor aklıma
  • 09-06-2026, 15:34:37
    #3
    Gold üye
    Hocam almanca şarkı diyince aklıma gelenler

    eins zwei polizei
    sie leight meinen
  • 09-06-2026, 15:36:09
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Qui non proficit, deficit
    Selamlar değerli hocam,

    Kuvvetle muhtemel Faun grubunun 'Tanz Mit Mir' şarkısından bahsediyorsunuz. Klibi orta çağ konsepti hoş bir klip, grupta çok sevdiğim bir senfonik metal grubudur


    https://www.youtube.com/watch?v=beXW...&start_radio=1
  • 09-06-2026, 15:37:46
    #5
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar değerli hocam,

    Kuvvetle muhtemel Faun grubunun 'Tanz Mit Mir' şarkısından bahsediyorsunuz. Klibi orta çağ konsepti hoş bir klip, grupta çok sevdiğim bir senfonik metal grubudur

    https://www.youtube.com/watch?v=beXW...&start_radio=1

    Çok Çok teşekkür ederim aradığım buydu evet.
  • 09-06-2026, 15:38:01
    #6
    Faun - Tanz mit mir
  • 09-06-2026, 15:39:02
    #7
    Qui non proficit, deficit
    Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://www.youtube.com/watch?v=beXW...&start_radio=1

    Çok Çok teşekkür ederim aradığım buydu evet.
    Rica ederim, keyifli dinlemeler.
  • 09-06-2026, 15:41:19
    #8
    Qui non proficit, deficit
    Senofonik/folk sevenler için bunu da bonus olarak bırakayım


    https://www.youtube.com/watch?v=KPlY...s3ZCB4&index=2