Konu
Almanca bir şarkı vardı bulamıyorum
09-06-2026, 15:39:02
#7
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Sick16 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=beXW...&start_radio=1
Çok Çok teşekkür ederim aradığım buydu evet.
Rica ederim, keyifli dinlemeler.