Konu
Almanca bir şarkı vardı bulamıyorum
09-06-2026, 15:41:19
#8
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Senofonik/folk sevenler için bunu da bonus olarak bırakayım
https://www.youtube.com/watch?v=KPlY...s3ZCB4&index=2