Masaüstü Vantilatör Tavsiyesi R10+
6
●176
- 09-06-2026, 12:05:00Merhaba değerli hocalarım. Malumunuz yaz ayı geldi çattı havalarda ısınmaya başladı. Şahsen ben 20 derecenin üzerinde bunalmaya başlıyorum. Kaldı ki 40 derecelerde Allah yardımcımız olsun. Bende genel olarak günümü masa ve bilgisayar başında geçirdiğim için bir vantilatöre ihtiyaç duyuyorum. Masaüstü küçük ve etkili sayılabilecek performansı olan vantilatör öneriniz var mı?
- 09-06-2026, 12:22:16Merhaba iyi günler. İki yıldır yaz aylarında bu vantilatör çok kolaylık sağlıyor. Şarjlı olması avantajıyla evin diğer kısımlarında da gerektiğinde kullanılabiliyor. Tavsiye ederim.
- 09-06-2026, 12:22:36Masaüstü degilde yanına düşünürsen bunu öneririm içine bi küp buz koyuyorum inan mis gibi ferahlatıyor birde nane yagı damlatıyorum
https://www.trendyol.com/arcelik/ac-...chantId=520157 - 09-06-2026, 13:12:29bende bundan var cok aşırı sogutmuyor ancak işimi goruyor : https://www.hepsiburada.com/everest-...za=Hepsiburada
- 09-06-2026, 13:17:01Hocam bu ince uzun kilima tarzi dönen bişey var evde olsam foto atardim
Güzel serinletiyor odayı - 09-06-2026, 13:33:48Ben de masa başında sürekli fan kullanırım lakin aldığım çoğu fandan hiç randıman alamadım. Bir çoğu kısa sürede bozuldu. En son aşağıdaki fanı aldım, fiyatı biraz tuzlu gelebilir ama hem masa başında hem de dışarıda kullanılabildiği için çok işimi gördü, üstelik bayağıdır da kullandım, bana mısın demedi. Cebe rahatlıkla sığıyor.
https://www.hepsiburada.com/aecooly-...-HBC00008Q789U
