Merhaba değerli hocalarım. Malumunuz yaz ayı geldi çattı havalarda ısınmaya başladı. Şahsen ben 20 derecenin üzerinde bunalmaya başlıyorum. Kaldı ki 40 derecelerde Allah yardımcımız olsun. Bende genel olarak günümü masa ve bilgisayar başında geçirdiğim için bir vantilatöre ihtiyaç duyuyorum. Masaüstü küçük ve etkili sayılabilecek performansı olan vantilatör öneriniz var mı?