Ben de masa başında sürekli fan kullanırım lakin aldığım çoğu fandan hiç randıman alamadım. Bir çoğu kısa sürede bozuldu. En son aşağıdaki fanı aldım, fiyatı biraz tuzlu gelebilir ama hem masa başında hem de dışarıda kullanılabildiği için çok işimi gördü, üstelik bayağıdır da kullandım, bana mısın demedi. Cebe rahatlıkla sığıyor.
https://www.hepsiburada.com/aecooly-...-HBC00008Q789U