• 05-06-2026, 19:53:01
    #10
    Hocalarım toplanıp çay kahve içelim.
  • 05-06-2026, 20:16:53
    #11
    Ayvansaray'da dairenin birini tadilata aldı @montajburada;

    Bu sene yetişmeyecek gibi görünüyor ama seneye bahçede içecekler bizden olur.

    Yetişirse, konu altına yazar ve gelmek isteyenleri misafir ederiz.
  • 05-06-2026, 20:23:01
    #12
    Webbilgim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayvansaray'da dairenin birini tadilata aldı @montajburada;

    Bu sene yetişmeyecek gibi görünüyor ama seneye bahçede içecekler bizden olur.

    Yetişirse, konu altına yazar ve gelmek isteyenleri misafir ederiz.
    Hocam buraya mi taşınacak siniz ?
    Ayvansaray bana çok yakın.
  • 05-06-2026, 20:40:37
    #13
    Haxa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam buraya mi taşınacak siniz ?
    Ayvansaray bana çok yakın.
    Orada doğdum ve büyüdüm.

    Ofis ve hafta sonları kafa dinlemelik yer için yapıyoruz.

    Eski güzellikleri kalmadığı için taşınmak zor oralara.
  • 06-06-2026, 14:43:57
    #14
    Haxa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam buraya mi taşınacak siniz ?
    Ayvansaray bana çok yakın.
    ben de ayvansaray'a yeni taşındım hocam güzel olabilir
  • 06-06-2026, 14:45:10
    #15
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de ayvansaray'a yeni taşındım hocam güzel olabilir
    Neresine taşındınız hocam birşey lazım olursa ben buradayım doğma büyüme balatliyim
  • 06-06-2026, 14:55:39
    #16
    Haxa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neresine taşındınız hocam birşey lazım olursa ben buradayım doğma büyüme balatliyim
    draman caddesi'nin taraftayım hocam Kariye camii'ne yakın zaten çok büyük bir bölge olmadığı için hemen aşağım Balat
  • 06-06-2026, 15:00:03
    #17
    Çok anlamlı bir konu👏 👏 Bende Bahçeşehirdeyim hocam ama ara sıra Fatih'e gelip giderim ve tabi memnuniyet duyarım bir araya gelmekten. Ayrıca sizi ve diğer hocalarımı da bilmukabele çay içmeye beklerim. Numaralaşmak lazım😀
  • 06-06-2026, 15:01:59
    #18
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    draman caddesi'nin taraftayım hocam Kariye camii'ne yakın zaten çok büyük bir bölge olmadığı için hemen aşağım Balat
    Hocam petrol ofisinin orada oturuyorum. Ben de