EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
draman caddesi'nin taraftayım hocam Kariye camii'ne yakın zaten çok büyük bir bölge olmadığı için hemen aşağım Balat
Hocam petrol ofisinin orada oturuyorum. Ben de