Çok anlamlı bir konu👏 👏 Bende Bahçeşehirdeyim hocam ama ara sıra Fatih'e gelip giderim ve tabi memnuniyet duyarım bir araya gelmekten. Ayrıca sizi ve diğer hocalarımı da bilmukabele çay içmeye beklerim. Numaralaşmak lazım😀