• 05-06-2026, 00:29:39
    #10
    Hasan hocam yazmış deepseek kullanın 5$ api yükleyin içerisine keyfinize bakın 100milyon token yakmışımdır 5$'a
  • 05-06-2026, 00:29:43
    #11
    https://www.pathrule.io/ tavsiye ederim yazılım projeleri için
  • 05-06-2026, 00:30:00
    #12
    FHO
    E-Commerce & Dropshipping
    Gemini çok kötü geçen gün 1 video yaptırdım bu yeni çıkardığı omni ile birkaç konuşma limit doldu dedi..
    Claude Code Max candır 5-6 terminal aynı anda çalıştırıyorum her biri düşünme max da %80 lere 1-2 kere gelebildim ancak.
  • 05-06-2026, 00:30:08
    #13
    EGY Medya LTD
    DortART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hasan hocam yazmış deepseek kullanın 5$ api yükleyin içerisine keyfinize bakın 100milyon token yakmışımdır 5$'a
    Bunu deneyeceğim teşekkür ederim
  • 05-06-2026, 00:31:00
    #14
    EGY Medya LTD
    herkulhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.pathrule.io/ tavsiye ederim yazılım projeleri için
    İnceleyeceğim hocam teşekkürler

    FHO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gemini çok kötü geçen gün 1 video yaptırdım bu yeni çıkardığı omni ile birkaç konuşma limit doldu dedi..
    Claude Code Max candır 5-6 terminal aynı anda çalıştırıyorum her biri düşünme max da %80 lere 1-2 kere gelebildim ancak.
    Claude Max 6.25 var oda yetmiyor. Acaba ben mi kullanamıyorum
  • 05-06-2026, 00:32:36
    #15
    FHO
    E-Commerce & Dropshipping
    Gizem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnceleyeceğim hocam teşekkürler


    Claude Max 6.25 var oda yetmiyor. Acaba ben mi kullanamıyorum
    Bende de bitiyordu API ile aldığımda 20x var şuanda o kurtarıyor ancak
  • 05-06-2026, 00:32:38
    #16
    Ben şahsen hiç yapay zeka kullanmamayı öneririm. Yapay zeka firmaları önce para yakıp insanları iyice alıştırdı şimdi de fiyatları yükseltip limitleri düşürüyorlar. Bu modelleri eğitmek ve çalıştırmak insanların vereceği 10-20 dolarla olacak iş değil. Milyar dolarlık yatırımların geri dönüşü nasıl olacak sanıyorsunuz? Yapay zeka balon diyorum kimse inanmıyor. Matematik ortada, bugün hurmayı yersiniz ama sonra tırmalaya tırmalaya çıktığında iş işten geçmiş olur. Bu yüzden kimse yapay zeka kullanmamalı. Herkes kendi becerilerini geliştirmeye odaklanmalı. Kod yazan kendisi kod yazsın, makale yazan kendisi makale yazsın, grafik yapan kendisi grafik yapsın. Ha ne zaman kullanılır? Kişisel bilgisayarımda llm yada artık adı her neyse bunu gerçek anlamda işimi kolaylaştıracak ve hızlandıracak noktaya gelirse olur. Onun haricinde antropikmiş çetçıtıpıtıymış ceminaymış filan böyle servisler olmaz. Nasıl herkes kendi işletim sistemini kendi bilgisayarında çalıştırıyor aynı şekilde olmadıkça yapay zekanın götürüsü getirisinden her zaman fazla olacaktır.
  • 05-06-2026, 00:34:49
    #17
    Claude 6.25X Sağlayıcı
    Max 6.25x nasıl yetmiyor çok merak ettim kullanım sıklığınız nedir? Hep varolan sohbetlerle mi devam ediyorsunuz ?
  • 05-06-2026, 00:35:13
    #18
    Gizem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanlarda tüm platformlar limitleri inanılmaz düşürdü. Bununla nasıl başa çıkıyorsunuz? Normal sohbette bile limitlere takılıyorum. Her üründen 3-5 tane oldu elimde.
    Forumdan 50 liraya sınırsız claude kullanıyorum.