Ben şahsen hiç yapay zeka kullanmamayı öneririm. Yapay zeka firmaları önce para yakıp insanları iyice alıştırdı şimdi de fiyatları yükseltip limitleri düşürüyorlar. Bu modelleri eğitmek ve çalıştırmak insanların vereceği 10-20 dolarla olacak iş değil. Milyar dolarlık yatırımların geri dönüşü nasıl olacak sanıyorsunuz? Yapay zeka balon diyorum kimse inanmıyor. Matematik ortada, bugün hurmayı yersiniz ama sonra tırmalaya tırmalaya çıktığında iş işten geçmiş olur. Bu yüzden kimse yapay zeka kullanmamalı. Herkes kendi becerilerini geliştirmeye odaklanmalı. Kod yazan kendisi kod yazsın, makale yazan kendisi makale yazsın, grafik yapan kendisi grafik yapsın. Ha ne zaman kullanılır? Kişisel bilgisayarımda llm yada artık adı her neyse bunu gerçek anlamda işimi kolaylaştıracak ve hızlandıracak noktaya gelirse olur. Onun haricinde antropikmiş çetçıtıpıtıymış ceminaymış filan böyle servisler olmaz. Nasıl herkes kendi işletim sistemini kendi bilgisayarında çalıştırıyor aynı şekilde olmadıkça yapay zekanın götürüsü getirisinden her zaman fazla olacaktır.