Çalıştığım Yerden Paramı Alamıyorum
28
●1.472
- 04-06-2026, 14:00:32Merhaba arkadaşlar geçen yaz üniversite tatil olduktan sonra bir firmada işe başladım. 2.5,3 ay civarı çalıştım. Sonra ameliyat oldum hemen ertesinde de üniversiteye döndüm. Ama işveren paramı vermedi. Yaz boyunca çalışıp oradan 15,16 bin tl civarı para aldım sadece. Ama 50 bin tl civarı daha almam gerekiyordu. Güzelce konuştum vericez dediler söz verdiler, vermediler. Merkez şubelerine gittim adam durumlarının kötü olduğunu söyledi 1 haftaya kadar söz vericem dedi yemin etti, yine vermedi. Sonra mağazaları kapatmışlar ben üniversite için başka şehirde olduğumdan bilmiyordum. Firma sahibi kendisinin ve ailesinin bütün numaralarını değiştirmiş hiçbi yerden ulaşamıyorum. Sadece para için değil yazın haftanın 6 günü çalışıp paramı alamamak çok zoruma gitti ulaşamayınca da mecburen icraya verdim. Sonra arabulucu atandı bi wp grubu açıldı çalıştığım firmanın avukatı da katıldı falan. Avukat "Evet alacağın var ama paramız yok veremiyoruz,istersen süresiz bekle istersen de dava aç" dedi. Bende çok sinirlendim. Gerçekten bu kadar kolay mı? Tek gelirim yazın çalışıp biriktirdiklerim bir de kyk bursu. Bir de yazın sonunda ameliyat olmuştum para onun içinde çok lazımdı bu yaşta bi ton borcum var şuan. Söylememe rağmen kimsenin umurunda olmadı. Sonra icra davası açtık. Harç vs hepsini kendi cebimden yatırdım. Haklı da bulundum. Uyap a girdiğimde kesinleşmiş ödemeleri gereken tutar vs her şey yazıyor. E sonuç ne? Hiçbir şey. Kaç ay geçti adamlar ne parayı verdil ne birisi aradı ne da başka herhangi bişey. Kendim çalışıp kazandığım hakkım olan parayı alamadım üstüne bu kadar borcun içinde sırf yediremediğim için o kadar masraf edip dava açtım ama sonunda yine elde var sıfır. Cidden bu iş kafama yatmıyor alacağım belli her şey ortada adamlar da kabul etmiş ama devlet bu parayı alamıyor. Mesele artık sadece para mevzusu değil. Okul,aile,normal hayat temposu vs bide böyle olunca cidden çok bunaldım. Karşı tarafa bi şekilde ulaşmak istiyorum. Yardımcı olabilecek biri var mı?
- 04-06-2026, 14:09:03hocam sordum şirketi boşaltmışlar maaş alacağı olduğu için icrayı da şahıslara değil şirkete açtık yani kısacası o parayı hayatta alamazmışımDijitiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2026, 14:10:06cidden adamlardan herhangi biriyle iletişime geçsem lanet olsun parayı da istemiyorum bi saldırayım rahatlicamDunyacell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2026, 14:11:11dark4s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam öyle mantık mı var bende açayım o zaman şirketi borçlandırayım borçlandırayım sonra bakayım yoluma diyeyim borç şirketin benim değil, vardır elbet bir yolu doğru avukatı bulmak gerek bence - 04-06-2026, 14:12:39benimde çok anladığım meseleler değil ama avukatlarda yanaşmıyor 50 bin tl için kendin hallet diyorlar. Ya da önden para istiyorlar 20 bin civarı o kadar parayı da veremem yok çünküDijitiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle