dark4s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sordum şirketi boşaltmışlar davayı da şahıslara değil şirkete açtık yani kısacası o parayı hayatta alamazmışım

hocam öyle mantık mı var bende açayım o zaman şirketi borçlandırayım borçlandırayım sonra bakayım yoluma diyeyim borç şirketin benim değil, vardır elbet bir yolu doğru avukatı bulmak gerek bence