• 05-06-2026, 00:06:00
    #19
    SEO Danışmanı
    Geçmiş olsun, umarım kısa sürede alırsınız.
  • 05-06-2026, 01:59:35
    #20
    en sevmediğim muhabbet birkere arkadaşımın parası kalmış biryerde gidip ben çöküp alayım dedim gittim adam ne dese beğenirsin bu tutarlar bizim için birşey değil böyle baskın atar gibi dükkan açtırmanıza çağırmanıza gerek yoktu diyor ama aynı tutarı vermiyordu oyalıyordu. alıp arkadaşıma verdiğim paradan fazlasını taksiye vermiştim hiç unutmuyorum
  • 05-06-2026, 10:46:11
    #21
    JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dogrudur hocam 6 ay çalıstım ihbar tazminat vermediler dava actım 1.5 yıl gecti sonuclandı gelen para 8k
    İlk almanız gereken tutar neydi hocam ?
  • 05-06-2026, 10:48:14
    #22
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk almanız gereken tutar neydi hocam ?
    30 40 k arası almam gerekiyor 8k verdiler
  • 05-06-2026, 13:51:50
    #23
    JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 40 k arası almam gerekiyor 8k verdiler
    Hocam daha düşük olmaması gerekiyordu. Bende enflasyon nedeniyle paranın değerinin ne kadar düştüğünü anlamak için sormuştum.
    Muhtemelen davada bazı işlemler yanlış yapıldı veya yanlış ilerledi. Geçmiş olsun hocam
  • 05-06-2026, 15:55:30
    #24
    Hukuki açıdan yardımcı olabiliriz iletişime geçerseniz
  • 05-06-2026, 17:31:08
    #25
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar sirket acıyor milleti dolandırıyor
    magdur olanlar mahkeme masrafları vs cebinden ödeyip uğraşıp kazaniyor
    ama sonuç şirketin içi boşaltılmış,
    hicbir şey yapılamıyor.

    çalışanlar icinde geçerli bu durum maalesef
    işte aslında bütün mesele burda. Devlet bunu nasıl çözemiyor aklım almıyor cidden. Bilmişlim yapmak istemiyorum da zor bişey olacağını hiç zannetmiyorum
  • 05-06-2026, 17:32:14
    #26
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en sevmediğim muhabbet birkere arkadaşımın parası kalmış biryerde gidip ben çöküp alayım dedim gittim adam ne dese beğenirsin bu tutarlar bizim için birşey değil böyle baskın atar gibi dükkan açtırmanıza çağırmanıza gerek yoktu diyor ama aynı tutarı vermiyordu oyalıyordu. alıp arkadaşıma verdiğim paradan fazlasını taksiye vermiştim hiç unutmuyorum
    keşke bende adamlara ulaşabilsem de o da bana yeter
  • 05-06-2026, 18:29:02
    #27
    Geçmiş olsun umarım sorun çözülür