Çalıştığım Yerden Paramı Alamıyorum
28
●1.472
- 05-06-2026, 01:59:35en sevmediğim muhabbet birkere arkadaşımın parası kalmış biryerde gidip ben çöküp alayım dedim gittim adam ne dese beğenirsin bu tutarlar bizim için birşey değil böyle baskın atar gibi dükkan açtırmanıza çağırmanıza gerek yoktu diyor ama aynı tutarı vermiyordu oyalıyordu. alıp arkadaşıma verdiğim paradan fazlasını taksiye vermiştim hiç unutmuyorum
- 05-06-2026, 10:46:11İlk almanız gereken tutar neydi hocam ?JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2026, 10:48:1430 40 k arası almam gerekiyor 8k verdileraTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2026, 13:51:50Hocam daha düşük olmaması gerekiyordu. Bende enflasyon nedeniyle paranın değerinin ne kadar düştüğünü anlamak için sormuştum.JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen davada bazı işlemler yanlış yapıldı veya yanlış ilerledi. Geçmiş olsun hocam - 05-06-2026, 17:31:08işte aslında bütün mesele burda. Devlet bunu nasıl çözemiyor aklım almıyor cidden. Bilmişlim yapmak istemiyorum da zor bişey olacağını hiç zannetmiyorumvideovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2026, 17:32:14keşke bende adamlara ulaşabilsem de o da bana yeterGelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
