• 28-05-2026, 13:03:58
    #1
    Kurumsal PLUS
    Son zamanlarda devlet dairelerinde işlem yaparken farklı deneyimler yaşamaya başladım. Kimi memur gerçekten çok ilgili ve yardımcı oluyor, kimisi ise insanı uğraştırabiliyor.

    Siz genel olarak memurlardan memnun musunuz?
    Hastane, belediye, nüfus müdürlüğü, noter, vergi dairesi vb. yerlerde yaşadığınız iyi veya kötü olaylar oldu mu?

    Bana mı denk geliyor bilmiyorum ama son dönemde çoğu kurumda insanlar aşırı gergin ve ilgisiz gibi geliyor.
    Sizce memurlar iş yükünden dolayı mı böyle yoksa vatandaşla iletişim gerçekten kötü mü?

    Dürüst yorumlarınızı merak ediyorum.
  • 28-05-2026, 13:09:47
    #2
  • 28-05-2026, 13:15:11
    #3
    TASARIM AJANSI
    Serhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimi memur gerçekten çok ilgili ve yardımcı oluyor, kimisi ise insanı uğraştırabiliyor.
    Aynen söylediğiniz gibi
  • 28-05-2026, 13:18:29
    #4
    memurların en az %40lık bir kesiminin devlete millete ülkeye fazladan yük olduğunu düşünüyorum... Ayrıca mahalle muhtarları da. Eskiden ikametgahtı nakil belgesi vs alınıyordu. Şuanda muhtarlar, evine resmi evrak tebliğ edilen ama kendisine ulaşılamayan vatandaşın posta kutusundan başka bişey değil...
  • 28-05-2026, 13:20:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sert ve baskıcı olursan evet
    Genellikle müdür yardımcı oluyor
  • 28-05-2026, 13:28:34
    #6
    torpil ile işe alınanlar ve tırnaklarıyla kazıyanlar arasındaki fark bence bu.

    kendi emeğiyle çalışıp, memurluğu kazananlar ellerinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyor, çünkü insan halinden anlıyorlar. Ne kadar uğraştıklarını biliyorlar.
    torpil ile işe girenlerin çoğunluğu ise hep bi surat, hep bi yavaş yavaş hareket etme, kimseyi umursamama yönelimi oluyor.
  • 28-05-2026, 13:36:48
    #7
    Polis sağlıkçılar ve kritik iş yapanlar haricinde hepsi çöp
    Hrlrki şu vergi dairesindeki tarihi eser memurların emekli olmasını geçtim laf anlatamıyoruz.
  • 28-05-2026, 14:16:53
    #8
  • 28-05-2026, 14:47:53
    #9
    Şikayet ettiğiniz o tipler yüzünden emekli oldum ben devlet memurluğundan. Siz sadece işiniz düştüğünde muhatap oluyorsunuz, 8 saat mesai yapmak inanın daha zordu.