Son zamanlarda devlet dairelerinde işlem yaparken farklı deneyimler yaşamaya başladım. Kimi memur gerçekten çok ilgili ve yardımcı oluyor, kimisi ise insanı uğraştırabiliyor.
Siz genel olarak memurlardan memnun musunuz?
Hastane, belediye, nüfus müdürlüğü, noter, vergi dairesi vb. yerlerde yaşadığınız iyi veya kötü olaylar oldu mu?
Bana mı denk geliyor bilmiyorum ama son dönemde çoğu kurumda insanlar aşırı gergin ve ilgisiz gibi geliyor.
Sizce memurlar iş yükünden dolayı mı böyle yoksa vatandaşla iletişim gerçekten kötü mü?
Dürüst yorumlarınızı merak ediyorum.
Memurlar Vatandaşa Yeterince Yardımcı Oluyor mu?
10
●362
- 28-05-2026, 13:18:29memurların en az %40lık bir kesiminin devlete millete ülkeye fazladan yük olduğunu düşünüyorum... Ayrıca mahalle muhtarları da. Eskiden ikametgahtı nakil belgesi vs alınıyordu. Şuanda muhtarlar, evine resmi evrak tebliğ edilen ama kendisine ulaşılamayan vatandaşın posta kutusundan başka bişey değil...
- 28-05-2026, 13:28:34torpil ile işe alınanlar ve tırnaklarıyla kazıyanlar arasındaki fark bence bu.
kendi emeğiyle çalışıp, memurluğu kazananlar ellerinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyor, çünkü insan halinden anlıyorlar. Ne kadar uğraştıklarını biliyorlar.
torpil ile işe girenlerin çoğunluğu ise hep bi surat, hep bi yavaş yavaş hareket etme, kimseyi umursamama yönelimi oluyor. - 28-05-2026, 13:36:48Polis sağlıkçılar ve kritik iş yapanlar haricinde hepsi çöp
Hrlrki şu vergi dairesindeki tarihi eser memurların emekli olmasını geçtim laf anlatamıyoruz.

