memurların en az %40lık bir kesiminin devlete millete ülkeye fazladan yük olduğunu düşünüyorum... Ayrıca mahalle muhtarları da. Eskiden ikametgahtı nakil belgesi vs alınıyordu. Şuanda muhtarlar, evine resmi evrak tebliğ edilen ama kendisine ulaşılamayan vatandaşın posta kutusundan başka bişey değil...