Son zamanlarda devlet dairelerinde işlem yaparken farklı deneyimler yaşamaya başladım. Kimi memur gerçekten çok ilgili ve yardımcı oluyor, kimisi ise insanı uğraştırabiliyor.

Siz genel olarak memurlardan memnun musunuz?
Hastane, belediye, nüfus müdürlüğü, noter, vergi dairesi vb. yerlerde yaşadığınız iyi veya kötü olaylar oldu mu?

Bana mı denk geliyor bilmiyorum ama son dönemde çoğu kurumda insanlar aşırı gergin ve ilgisiz gibi geliyor.
Sizce memurlar iş yükünden dolayı mı böyle yoksa vatandaşla iletişim gerçekten kötü mü?

Dürüst yorumlarınızı merak ediyorum.