• 08-05-2026, 14:09:21
    #1
    Vpn,Sosyal medya ve hatta internet türkmenistandaki gibi olursa neler yapabiliriz erişimi nasıl koruyabiliriz hala yasak değilken yasalken bilgilerimizi paylaşalım nedir bu durumda yapılabilecekler.
  • 08-05-2026, 14:11:49
    #2
    Kendi sunucunuzla kendi Vpn'nizi kurabilirsiniz
  • 08-05-2026, 14:12:19
    #3
    Şuanki Tek çözüm gibi duruyor

  • 08-05-2026, 14:16:19
    #4
    Protesto etmek hesaplarımızı doğrulamamak, çocuken bize nasıl okulda kimlik bilgilerinizi internet üzerinden paylaşmayın dedilerse bunu okullarda eğitim vermiş devletin yüzüne yüzüne vurmak. Hiç kimse doğrulamazsa hiç bir platform tüm türkiyeyi silmeye çalışamaz.
  • 08-05-2026, 14:20:17
    #5
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi sunucunuzla kendi Vpn'nizi kurabilirsiniz
    Kapsamlı bir yasakta bunlar işe yaramıyor türkmenistan örneğindeki gibi çünkü bilgiye ulaşacağınız adresler ve uygulamalarda engelli daha doğrusu tüm internet engell isadece izin verilen adresler çalışıyor yarın öbür gün böyle bir yasak olduğunda özel vds ip adresinize yada kendi oluşturduğunuz proxlerede erişemeyeceğiz demek oluyor buda
  • 08-05-2026, 14:21:28
    #6
    netpositive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Protesto etmek hesaplarımızı doğrulamamak, çocuken bize nasıl okulda kimlik bilgilerinizi internet üzerinden paylaşmayın dedilerse bunu okullarda eğitim vermiş devletin yüzüne yüzüne vurmak. Hiç kimse doğrulamazsa hiç bir platform tüm türkiyeyi silmeye çalışamaz.
    Avrupa birliğide benzer yasalar çıkarıyor durum türkiye özelinde değil aslında dünya geneli şuanda bir yüz-kimlik doğrulama olayı var kriptodan sosyal medyaya hepsine geliyor mağdur taraf biz olacağız yine uyum sağlanırsa va yasalaştırılırsa
  • 08-05-2026, 14:22:49
    #7
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupa birliğide benzer yasalar çıkarıyor durum türkiye özelinde değil aslında dünya geneli şuanda bir yüz-kimlik doğrulama olayı var kriptodan sosyal medyaya hepsine geliyor mağdur taraf biz olacağız yine uyum sağlanırsa va yasalaştırılırsa
    Türkiye'de yasalaştı, dünya geneli tüm batılı devletlerde olan bu panoptikon düzenine karşı çıkma akımları var şu anda. Avrupa birliğinde de tam aktif olunca sokaklar karışacaktır. Türkiye'de aynısını yapsak vatan haini sapkınlar diyeceklerdir. Öyle batık bir durumdayız. En iyi protesto yöntemi hiç doğrulammaka olacak, ne kadar az insan doğrularsa o kadar iyi. Platformlar 40-50 milyon doğrulanmamış hesabı mı silecekler?
  • 08-05-2026, 14:43:45
    #8
    seçim günü geldiğinde bir şeylerin yapılması gerekiyordu bence. bir dahaki seçim olur mu olmaz mı bir şey diyemiyorum ama olursa o zaman bir şeyler yapılabilinir.
    kusura bakmayın siyasete girdim.. ama bu durumların hepsi siyasal.
  • 08-05-2026, 17:56:37
    #9
    AErtem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanki Tek çözüm gibi duruyor

    hocam durun bavulu hazırlamadım daha ben de gelim