seçim günü geldiğinde bir şeylerin yapılması gerekiyordu bence. bir dahaki seçim olur mu olmaz mı bir şey diyemiyorum ama olursa o zaman bir şeyler yapılabilinir.
kusura bakmayın siyasete girdim.. ama bu durumların hepsi siyasal.