• 08-05-2026, 18:07:20
    #10
    zamanında herkes VPN ile internete girmeyi öğrendiyse, sunucuya VPN kurmayıda öğrenir. arkamızda koskoca yapay zeka var öğrenir kurar geçeriz. kaç para lem bir VPS
    hatta forumda VPN kullanıma uygun sunucu ilanlarıda görmeye başlarız. hazır kurulmuş VPN li serverlar - stok yenilendi bugüne özel kampanya vs..
  • 09-05-2026, 00:12:11
    #11
    Слава Україні! 🇺🇦
    Hocam o iş yaş, App Store'daki hazır VPN'ler falan anında patlar öyle bir durumda. Adamlar trafiği anladığı an fişi çeker. En sağlamı gidip 3-5 dolara bi VPS kiralayıp kendi sunucunu kurmak. İçine V2Ray veya Shadowsocks çakacaksın. Çinlilerin taktiği bu, senin trafiği normal bir siteye giriyormuşsun gibi gösterip sansürü deliyor. Tor kullanacaksan da ayarlardan köprü (bridge) eklemen lazım yoksa o da yemez. Olur da internetin şalterini komple indirirlerse de Briar falan var, bluetooth üstünden telefondan telefona offline ağ kuruyorsun. Şimdiden köşede bulunsun bunlar hocam, yerimi alayım konuyu takipteyim.
  • 09-05-2026, 01:19:16
    #12
    maxmyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o iş yaş, App Store'daki hazır VPN'ler falan anında patlar öyle bir durumda. Adamlar trafiği anladığı an fişi çeker. En sağlamı gidip 3-5 dolara bi VPS kiralayıp kendi sunucunu kurmak. İçine V2Ray veya Shadowsocks çakacaksın. Çinlilerin taktiği bu, senin trafiği normal bir siteye giriyormuşsun gibi gösterip sansürü deliyor. Tor kullanacaksan da ayarlardan köprü (bridge) eklemen lazım yoksa o da yemez. Olur da internetin şalterini komple indirirlerse de Briar falan var, bluetooth üstünden telefondan telefona offline ağ kuruyorsun. Şimdiden köşede bulunsun bunlar hocam, yerimi alayım konuyu takipteyim.
    konuyu açma amacım sizin yaptığınız muhabbeti çevirmekti aslında çünkü engel gelince dediğiniz gibi tam patlıyor hatta derin paket inceleme mevzusuyla çinlilerin yaptığı muhabbetide patlatıyorlar şalter inerse sıkıntı öyle basit olmuyor erişim bu süreçte birbirinle iletişim kurmak yeni proxyleri vs paylaşmakta sıkıntı